Buddha Bowl vegan – 5 rețete de boluri vegane nutritive

Buddha Bowl Vegan

Sigur ai auzit de Buddha Bowl vegan sau poate chiar ai încercat câteva variante până acum. Chiar și noi avem în meniul nostru un bol vegan super delicios. Practic aceste salate consistente, fie reci, fie cu ceva cald prin ele, sunt foarte nutritive și cuprind o nebunie de culori.

Prima dată când am încerc un Buddha Bowl vegan am crezut că am ajuns în rai. O bunătate plină de legume și leguminoase cu un dressing fantastic de bun. Dacă ești inspirat și ai puțină răbdare în bucătărie, poți crea o multitudine de astfel de Buddha Bowl-uri vegane. Așa că hai să începem!

Idei de Buddha Bowl vegan

Prima idee de bol vegan poate fi din:

  • piure din cartof dulce
  • quinoa fiartă
  • tofu tras la tigaie
  • broccoli sotat
  • năut fiert
  • salată
  • castravete.

Puteți face un dressing din semințe de floarea soarelui, puțină zeamă de lămâie, piper, turmeric și un pic de sos de soia.

Al doilea bol vegan conține:

  • vânătă coaptă
  • falafel copt în cuptor
  • vlăstari de orice fel
  • salată de pătrunjel
  • ardei copți
  • semințe de pin.

Dressing din tahini, zeamă de lămâie, ulei de susan, sare și piper.

Al treilea Buddha Bowl vegan conține:

  • noodles din orez (fierți)
  • ciuperci asiatice trase la tigaie (enoki/shiitaki/urechi de lemn)
  • vlăstari de bambus (se găsesc la borcan)
  • fâșii de morcov sotat
  • frunze de mangold sotate în ulei de susan și soia
  • edamame
  • alge marinate (se găsesc la shopurile asiatice)
  • semințe de susan.

Al patrulea bol conține:

  • sfeclă roșie coaptă
  • fasole albă fiartă
  • noodles din zucchini crud
  • frunze de spanac crud
  • ceapă roșie coaptă
  • hrișcă fiartă
  • avocado.

Dressing din caju hidratat mixat bine cu roșii uscate în ulei, sare și puțin oțet balsamic.

Al cincilea bol vegan conține:

  • orez negru fiert
  • linte verde fiartă
  • semințe de dolveac
  • frunze de kale
  • conopidă coaptă
  • cartofi mov copți
  • vlăstari.

Dressing din lapte de cocos fiert cu pudră de curry, o bucată de lemongrass, sare și puțin usturoi pisat adăugat la final și suc de lime adăugat pe ingredientele din bol.

Un Buddha Bowl vegan poate fi compus din foarte multe ingrediente, ideea este să găsim un echilibru în gusturi, să fie sățios și să ne și hrănească pentru câteva ore bune.

Aceste boluri vegane sunt o idee excelentă atunci când aveți invitați, pentru că puteți pregăti o cantitate mai mare de ingrediente. Și cu siguranță îi veți și impresiona.

Nu uita să distribui articolul!

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on twitter
Share on email
Share on pinterest

Articole similare: